Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeTakich danych nie posiadam i nigdy na nie nie trafiłem a długo szukałem. Jedyne co może być wyznacznikiem, że autor ma rację jest to, że producenci kasków wszystkich kierowców nawet w rajdach samochodowych, wyposażają w kaski integralne z DD. Ja nie twierdzę, że takie kaski są niebezpieczne. Lepszy taki niż jet czy orzeszek. Jednak bezwarunkowo kaski integralne, dają wyższy poziom bezpieczeństwa. Problem w tym, że wielu sprzedawców i motocyklistów wybierając produkt nie mają tej świadomość. Wszytko odbiera energię, ile zabierze bezpiecznie plastikowa osłona, zamontowana na dwóch sróbkach, pozostawiam do indywidualnej rozwagi. Najlepiej na żywo, z produktem w ręku.
OdpowiedzOczywiscie. Rozumujac twoim i autora tokiem rozumowania mozna dojsc do wniosku ze skoro Marco Simoncellemu zerwalo kask z glowy, to znaczy ze sportwe integrale bez otwieranej szczeki i z zapieciem 2D sa smiertelnym zagrozeniem dla motocyklistow. A skad wiesz, ze kierowcy w rajdach wybieraja kaski integralne z 2D dlatego ze sa bezpieczne? A moze dlatego ze sa tansze, bo sa tansze od szczekowcow a nawet jetow! Wiesz to na pewno? Bo ja nie i mysle ze ty tez nie. Powtarzam - bez twardych danych mowiac o bezpieczenstwie brzmisz jak polityk, czyli po prostu sie kompromitujesz. Bo z pojedynczych przypadkow mozna wyciagac najbardziej kosmiczne wnioski.
OdpowiedzSzczególnie Lorenzo musi teraz oszczędzać...
Odpowiedz